Які товари можна продавати або як знайти свою нішу в бізнесі

Які товари можна продавати

Всім привіт! Бізнесмени, які вирішили почати торгівлю товарами. Спочатку визначитеся з тим, що для вас найцікавіше, яка категорія товарів, наприклад одяг або побутова техніка. Такий підхід дозволяє в найбільш стислі терміни вирішити проблему окупності бізнесу і швидше почати отримувати прибуток від роботи.

Страх — це велика проблема

Підприємці боятися поставляти на ринок те, що є у конкурентів, але це дурість, не слід витрачати велику кількість свого часу на пошуки унікального товару, а все тому, що можна легко прогоріти з простої причини — попит. Нове завжди збуджує в клієнтах страх, наприклад телефони, де всі звикли бачити сенсорний екран і певні, вже вкорінені функції, а ось в один час почалися поставки гаджетів у вигляді наручного годинника, і що вийшло? Особисто я поки ні у кого не бачив такої штуки.

Винахід або впровадження нового в старі підвалини загрожує крахом і розоренням, з чого випливає висновок: краще починати бізнес з звичного для клієнтів.

Подивіться на Ваш товар, подобається?

 

Найкраща робота — це хобі, і з цим навряд чи хтось стане сперечатися. Подивіться на себе, що вам подобається? Щоб краще зорієнтуватися в ніші, вам слід скласти список того, що привертає особисто вашу увагу, наприклад, риболовля, автомобілі, велоспорт. Тепер навпаки кожного інтересу в дужках складіть список того, що може принести дохід.

Автомобілі (Литі диски, шини, фари та інше)

Риболовля (Вудки і спінінги для риболовлі, волосіні і котушки, гачки і т.д ..)

Велоспорт (Велосипеди, одяг для велоспорту, колеса і інші комплектуючі)

Такий список може скласти кожен з нас, і тільки після його складання слід вирішувати сферу діяльності майбутньої компанії. У тому випадку, якщо почати займатися не тим, що подобатися, ви незабаром будете ходити в свій магазин як на звичайну роботу в ненависний офіс і почнете ненавидіти свою справу, а також картати себе за неправильний вибір на самому початку.

 

Підтримка в особистих інтересах

 

Подумайте над тим, чи є у кого ще подібне хобі, подивіться на кількість потенційних клієнтів, адже тільки вашого інтересу недостатньо, потрібні клієнти. Якщо надати товар на ринок і не мати достатнього попиту на нього, можна потрапити в пастку — залишитися не залежно від завантаженості додаткових коштів на оренду торгового майданчика.

Існують напрямки в інтересах людей, і кожна людина потрапляє хоч під одну з цих категорій: зовнішність, безпеку, розвага, здоров’я, відпочинок, ставлення, успіх і секс. З цього списку слід пробігтися і зіставити ваші особисті інтереси з кожною категорією, після чого вирішити про потреби клієнтів в певних товарах.

Прибуток або збиток

У бізнесі багато хитрих моментів, і ось один з них: багато бізнесменів на початковому етапі вирішують працювати з невеликою вигодою і, як вважають, беруть асортиментом, наприклад, продають незначний товар по 10 гривень. Однак, при підрахунку рентабельності бізнес проекту, виходить, що їм слід заробляти по 10 000 гривень, що змушує знаходити 1 000 клієнтів. Ну а якщо почати відштовхуватися саме з того, яку суму слід заробити? У цьому випадку, вигідніше почати з товару, який можна продати по 100 гривень і потрібно знайти всього 100 клієнтів. То яка тактика найбільш прийнятна для Вас?

 

Термін проведення операції

 

Бізнес буває різний, відповідно прибуток також змінюється за рахунок часу проведення кожної операції. Для прикладу можна почати з гаджетів для apple, які ви вже закупили і почали продавати через свій Інтернет магазин по місту, в якому проживаєте. Клієнт, замовивши у вашому Інтернет магазині чохол, отримає його протягом декількох годин.

Тепер інша ситуація, в якій ви вже перейшли на торгівлю по своїй країні і тут невелика заминка — терміни збільшилися. Тепер клієнт отримає свій товар протягом тижня, і гроші (якщо оплата проводиться післяплатою) також прийдуть через тиждень, а це вже незручність.

Думаю, ці два приклади повністю розкривають суть проблеми і не варто йти в торгівлю по всьому світу або переходити на вагони з нафтопродуктами, просто задумайтеся про терміни проведення операції з покупцем, якщо звичайно це не магазин роздрібної торгівлі.

Є моменти, особливо в великому бізнесі, коли товар відправлений, а кошти поки не прийшли, але потрібно виплачувати зарплату робітникові складу, і ось тут виникає питання: а чи готові співробітники чекати вашого прибутку, щоб отримати чесно зароблені кошти?

З ким краще торгувати

На даний момент виділяють два ринки торгівлі: споживчий, де покупці — це рядові жителі вашого міста, і корпоративний ринок, де клієнтами є такі ж підприємці, як і ви.

Починати свою справу краще зі споживчого ринку, де на даний момент найбільш популярний інтернет-магазин. Однак в деяких випадках, коли споживча ніша не дозволяє почати нормальну роботу, слід подумати про бізнес-ринку, так само і в зворотному напрямку. Буває, що послуги або товар не затребувані на бізнес-ринку і найкраще перейти до споживчого ринку товарів.

 

Унікальність — ваш коник

Пам’ятайте про те, що при правильній подачі товару клієнт буде сильніше радіти покупці, але тут я не кажу про дорогій рекламі, адже можна надати відвідувачеві безкоштовну доставку або запропонувати купити два товари за однією ціною (природно з обмеженням за часом такої акції), ну або щось подібне. Вам слід виділити себе серед натовпу конкурентів. Можна запропонувати не просто аксесуар, а ексклюзивну річ і пропонувати товар, вимовляючи заздалегідь підготовлену і мотивуючу до покупки фразу.

Сезон визначає зростання

Сезон — це визначення кількості вашого прибутку. Продумайте те, як буде працювати бізнес, наприклад зима, грудень, природно ялинки та іграшки до них, а серпень — це шкільні книги і рюкзаки. Але найголовніше — це мода, яка рухається постійно, і якщо залишити товар на наступний сезон, можна його не реалізувати через моральну старість.

На цих начебто невеликих нюансах тримається торгівля і від цього нікуди не дітися, потрібно тільки все прорахувати і продумати піки Вашої роботи, а також те, що ви будете робити в моменти спаду.

Зростання бізнесу

Перед відкриттям власного бізнесу і вибором напрямку також слід подумати над тим, які перспективи у обраного бізнесу? Чи є варіанти розширення і зростання? Продумайте питання, пов’язані з розширення асортименту товару і залученням клієнтів іншого напрямку інтересів, наприклад, почавши з магазину жіночого одягу, можна розширитися до чоловічого, а потім і дитячого. Все це і про багато іншого ви можете дізнатися  у проекті «Старт бізнесу з нуля».

При хорошому міркуванні складання плану дій і визначення відправної точки, можна створити потужний поштовх, після якого ви ввійдете в ринок торгівлі і поглиначи конкурентів за всіма основними напрямками: асортиментом, кількістю і найголовніше — якістю товару. Але пам’ятайте, навіть якщо з першої спроби щось не вийшло — це не привід думати, що не вийде в наступний раз, слід просто знайти інший напрямок або виправити становище, продумавши помилки.